Tuesday, October 11, 2011

First Post & First day with Arduino


Hari ni,hari pertama blog ini di reka dan hari ni juga
Arduino Duemilanove aku sampai..
Happy tak terhingga la rasa..
5 hari 4 malam ku menanti ketibaannya..waaaa!!

3 barang aku beli dari Cytron :
*Arduino Duemilanove - RM73.00
*Arduino-Prototyping Shield - RM30.00
*Male-to-male Jumper Wire - RM18.00
---------------------------------------------------------------------------------
Total - RM121.00

Tak pe la kos bagi seorang beginner cam aku ni..
Apa lagi malam-malam tido dengan Arduino la..

2 comments:

  1. waah...serius aku tak tau mnder2 camni n akuminat arr...nnti bole laa tnya..hehe ..bolehkan3??

    ReplyDelete
  2. boleh2..aku pn otw bljr nie..kne bljr C language dlu bru senang pkai Arduino..klu ad asas C++ pn ok jgk 2 pn pening dgn C..

    ReplyDelete